Καλώς ήρθατε

Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου.
CHE GUEVARA

Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

Που πήγαν οι Πασοκτζήδες , οεο ;

Σύμφωνα με τις δημοσκοπήσεις , το ΠΑΣΟΚ τσιμπάει ένα 15% , δηλαδή γύρω στο ένα εκατομμύρια ψηφοφόρους . Παρόλα αυτά Πασοκτζή γνωστό μου δεν έχω . Πρώην ΠΑΣΟΚτζήδες γνωρίζω αρκετούς . Νυν ΠΑΣΟΚτζήδες όχι .

Θα μου πεις ότι προφανώς αποφεύγω τις κακές παρέες . Έλα όμως που και οι γνωστοί μου δεν γνωρίζουν κανέναν που να δηλώνει ότι θα ψηφίσει ΠΑΣΟΚ . Ούτε οι γνωστοί των γνωστών μου . Ούτε ακόμα οι γνωστοί των γνωστών των γνωστών μου . Κανένας . Που πήγαν άραγε οι Πασοκτζήδες ; Ένα εκατομμύριο κόσμος που διάολο βρίσκεται . Άνοιξε η γη και τους κατάπιε ;
Μήπως τους έχει κλείσει ο Βενιζέλος σε κανένα στρατόπεδο συγκέντρωσης Πασοκτζήδων για να τους έχει σίγουρους ; Φαντάζομαι θα τους ξαμολήσει την Παρασκευή στο Σύνταγμα , με διακριτική περιφρούρηση , και μετά θα τους ξαναμαντρώσει μέχρι τις Κυριακάτικες εκλογές .
Σκέφτομαι την Παρασκευή να πάω και εγώ στην συγκέντρωση του ΠΑΣΟΚ . Να δω , ρε παιδί μου , πως μοιάζουν αυτοί οι Πασοκτζήδες . Μπορεί από την Δευτέρα να μην υπάρχουν πλέον . Ήδη θεωρούνται είδος προς εξαφάνιση .