Καλώς ήρθατε

Αν τρέμεις από αγανάκτηση για κάθε αδικία, είσαι σύντροφός μου.
CHE GUEVARA

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2011

Οι παπαγάλοι του συστήματος

Δουλειά μου είναι να στέκομαι μπροστά στις κάμερες  και να σας λέω τι συμβαίνει γύρω σας . Για να είμαι ειλικρινής  δεν ξέρω τι συμβαίνει . Δεν έχω ιδέα . Η δουλεία μου όμως είναι να φοράω το σκούρο κουστούμι μου – αποτελεί μέρος του ρόλου μου – να στέκομαι μπροστά σας και να λέω αυτά που εκείνοι μου είπαν να σας πω . Και σας  τα μεταφέρω σαν να τα ξέρω πραγματικά ,σαν να είναι αλήθεια . Αυτή είναι η τέχνη μου . Αν ακούγομαι πιστευτός σημαίνει ότι είμαι καλός . Και θα ανεβώ στην ιεραρχία . Θα βγάλω λεφτά . Δεν έχω ιδέα αν είναι αλήθεια αυτά που μου λένε να πω . Δεν έχει όμως σημασία . Σημασία έχει να μου πουν κάτι να πω . Και δεν θα μου έλεγαν ποτέ ψέματα . Γιατί να το κάνουν ; Τι λόγους έχουν ;
Παρακαλώ εμπιστευτείτε με . Παπαγαλίζω αυτά που μου λένε . Και τα παπαγαλίζω καλά . Πειστικά . Αποτελώ μέρος της προπαγάνδας τους .
Είμαι δημοσιογράφος .